Cennik

Kraina Komputerów – serwis i naprawa komputerów Katowice

Rodzaj usługicenawarunek
diagnozadarmowajeżeli naprawa jest wykonywana, normalnie 50zł. Diagnoza zalanych laptopów lub o znacznym skomplikowaniu np. laptopów lub komputerów dla graczy.
czyszczenie laptopaOd 150 złLaptopy gamingowe wyceniamy indywidualnie
czyszczenie komputera stacjonarnegoOd 150 złWycena indywidualna
Instalacja Windows150 złbrak danych użytkownika
Instalacja Linux100 złbrak danych użytkownika
Usuwanie wirusuówOd 100 zł
Wymiana gniazda zasilaniaOd 150zł
Wymiana matryc (tylko w laptopach)Od 100 złJeżeli nie na potrzeby rozbierania dolnej części laptopa
KlejenieOd 200 zł
Kopia zapasowa50 złza każde rozpoczęte 100GB
Naprawa płyt gł.Od 100 zł
Wymiana układów BGAOd 300 zł
Wymiana podzespołówOd 50 zł
Konfiguracja sieciOd 100 zł
Składanie zestawów komputerowychOd 200 zł
Wymiana ekranów dotykowychOd 300 zł
Wymiana obudowy laptopaOd 150 zł
Naprawa po zalaniuOd 300 zł
Zakres gwarancji:
Na usługi naszego serwisu udzielamy od 3 do 12 miesięcy gwarancji. Gwarancja obejmuje elementy na których naprawa jest wykonywana a nie cały urządzenie.
Przykładowo: jeżeli wymieniany jest dysk twardy to tylko na ten konkretny dysk jest udzielana gwarancja. Dane, system operacyjny nie są objęte gwarancją serwisu ani gwarancją producenta sprzętu.
Wyłączenie:
Serwis nie udziela gwarancji na naprawy po ZALANIU. Głównie ze względu na brak możliwości oceny stanu wszystkich podzespołów.
Usługi jak instalacja systemu operacyjnego, kopia zapasowa oraz różnego rodzaj konfiguracja oprogramowania nie są objęte gwarancją, ponieważ poprawne działanie oprogramowania zależy od sprzętu na który serwis nie ma wpływu podczas wykonywania usługi ograniczonej przez klienta.
Instalacja systemu operacyjnego na nowych komputerach zakupionych w naszym sklepie jest objęta gwarancją chyba że użytkownik komputera z swojej winy lub niewiedzy uszkodzi system operacyjny.
Gwarancja przestaje obowiązywać jeżeli sprzęt na który została ona udzielona, jest serwisowany przez inne serwisy lub nawet prywatnie przez klienta.
Dane klienta:
SERWIS NIE ODPOWIADA ZA UTRATĘ DANYCH!!!
Przez dostarczeniem sprzętu prosimy wykonać kopię ważnych danych. Jeżeli nie ma takie możliwości ponieważ komputer jest uszkodzony, prosimy informować o potrzebie zachowania danych. Serwis ani producent nie odpowiadają za utratę danych z nośników które sprzedaje, mimo szczerych chęci nawet nowy dysk, pendrive lub inny nośnik danych może być uszkodzony fabrycznie, może się uszkodzić na gwarancji lub po jej zakończeniu. Gwarancja obejmuje tylko nośnik a nie dane na nim zawarte.
Czas wykonywania napraw:
Serwis nie gwarantuje terminów napraw, czas który określamy przy przyjęciu komputera jest orientacyjny, może się zmienić w zależności od sytuacji. Zmiany terminów napraw staramy się uzgadniać z klientem.
EXPRESS:
Jeżeli naprawa musi być wykonana w danym terminie poza kolejnością to cena za taką usługę musi być ustalona indywidualnie a serwis musi być POINFORMOWANY.
Przykładowe terminy:
50% napraw wykonujemy do 24h
naprawy wymagające zamówienia podzespołów z polski to średnio 2-3 dni
naprawy wymagające zamówienia podzespołów z UE 3-7 dni
naprawy wymagające zamówienia podzespołów z chin 15-60 dni (brak gwarancji dostarczenia)
reklamację wykonujemy do maksymalnie 14 dni lub po ustaleniach z klientem do 28 dni roboczych.
Sprzęt pozostawiony w serwisie:
Sprzęt pozostawiony w serwisie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia naprawy, zostaje zutylizowany.

Ostatnia aktualizacja: .10.03.2022