Zgłoszenie sprzętu do serwisu na odległość.

Nasz serwis przyjmuje sprzęt do naprawy lub modernizacji na odległość za pośrednictwem kuriera lub poczty. Aby przesłać nam sprzęt należy postępować zgodnie z instrukcją. Pominięcie niektórych kroków może wydłużyć naprawę lub nawet uniemożliwić rozpoznanie sprzętu w serwisie.

  1. Do sprzętu który chcemy naprawić prosimy dołączyć wypełniony formularz.
  2. Razem z sprzętem pakujemy wypełniony formularz (wewnątrz paczki). Sprzęt możemy zapakować w karton lub folię tak aby w czasie transportu nie uległ uszkodzeniu. Nasza firma NIE odpowiada za szkody spowodowane przez kuriera. 
  3. Paczkę możemy nadać przez dowolnego kuriera lub Pocztę Polską, jednak my rekomendujemy przesyłkę za pomocą DPD PickUP.
  4. Na stronie https://www.dpdpickup.pl/Znajdz-Punkt-DPD-Pickup odszukujemy dowolny punkt Pickup i udajemy się do niego z zapakowaną paczką. Jeżeli nie posiadamy opakowania każdy punkt DPD Pickup dysponuje folio-pakami lub papierowymi kopertami za darmo dla swoich klientów. Za dodatkową opłatą możemy też otrzymać kartony w rozmiarach S – 2,99zł M – 3,99zł L – 4,99zł
  5. Paczkę możemy też przygotować i opłacić na stronie: https://www.dpdpickup.pl/Wycen-i-nadaj-Online a następnie zapakowaną zanosimy do wybranego punktu DPD Pickup.
  6. Jako adres podajemy: Punkt DPD Pickup PL12005 – Kraina Komputerów ul. Wrocławska 7 40-217 Katowice
  7. Numer otrzymany przy nadaniu możemy monitorować na stronie DPD.com.pl
  8. Po nadaniu czekamy na kontakt z strony naszego serwisu, zazwyczaj 1-3 dni roboczych.

Pliki: Formularz zgłoszenia do serwisu wersja 0.95

Koszty transportu pokrywa klient zgłaszający sprzęt do serwisu. Jeżeli klient zgłasza reklamację i zostanie ona rozpatrzona pozytywnie serwis pokrywa wysyłkę zwrotną do klienta. Odstępstwem od tej zasady jest sytuacja kiedy usterka jest spowodowana wadliwym sprzętem (np. dysk SSD, matrycy itp.) za który serwis nie odpowiada a gwarantem sprzętu jest firma trzecia która nie zwraca kosztów transportu. Koszt transportu jest wyliczany z cennika DPD Pickup i zależy głównie od wagi zapakowanego sprzętu.

UWAGA! Formularz powinien znajdować się wewnątrz opakowania, zewnętrzne opakowanie można zostać zniszczone. Paczki bez formularza, mogą nie być rozpoznane, a następnie po 3 miesiącach zutylizowane.

Adres serwisu:
Kraina Komputerów – Serwis
ul. Wrocławska 7
40-217 Katowice