Cennik

Rodzaj usługicenawarunek
diagnozadarmowajeżeli naprawa jest wykonana po diagnozie, w przeciwnym wypadku 50zł
czyszczenie laptopaOd 70 złLaptopy gamingowe wyceniamy indywidualnie
czyszczenie komputera stacjonarnegoOd 50 złWycena indywidualna
Instalacja Windows100 złbrak danych użytkownika
Instalacja Linux70 złbrak danych użytkownika
Usuwanie wirusuówOd 50 zł
Wymiana gniazda zasilaniaOd 80zł
Wymiana matrycyOd 50 złJeżeli nie na potrzeby rozbierania dolnej części laptopa
KlejenieOd 100 zł
Kopia zapasowa40 złza każde rozpoczęte 100GB
Naprawa płyt gł.Od 100 zł
Wymiana układów BGAOd 200 zł
Wymiana podzespołówOd 30 zł
Konfiguracja sieciOd 30 zł
Składanie zestawów komputerowychOd 100 zł
Wymiana ekranów dotykowychOd 100 zł
Wymiana obudowy laptopaOd 100 zł
Naprawa po zalaniuOd 150 zł
Zakres gwarancji:
Na usługi naszego serwisu udzielamy od 3 do 12 miesięcy gwarancji. Gwarancja obejmuje elementy na których naprawa jest wykonywana a nie cały urządzenie.
Przykładowo: jeżeli wymieniany jest dysk twardy to tylko na ten konkretny dysk jest udzielana gwarancja. Dane, system operacyjny nie są objęte gwarancją serwisu ani gwarancją producenta sprzętu.
Wyłączenie:
Serwis nie udziela gwarancji na naprawy po ZALANIU. Głównie ze względu na brak możliwości oceny stanu wszystkich podzespołów.
Usługi jak instalacja systemu operacyjnego, kopia zapasowa oraz różnego rodzaj konfiguracja oprogramowania nie są objęte gwarancją, ponieważ poprawne działanie oprogramowania zależy od sprzętu na który serwis nie ma wpływu podczas wykonywania usługi ograniczonej przez klienta.
Instalacja systemu operacyjnego na nowych komputerach zakupionych w naszym sklepie jest objęta gwarancją chyba że użytkownik komputera z swojej winy lub niewiedzy uszkodzi system operacyjny.
Gwarancja przestaje obowiązywać jeżeli sprzęt na który została ona udzielona, jest serwisowany przez inne serwisy lub nawet prywatnie przez klienta.
Dane klienta:
SERWIS NIE ODPOWIADA ZA UTRATĘ DANYCH!!!
Przez dostarczeniem sprzętu prosimy wykonać kopię ważnych danych. Jeżeli nie ma takie możliwości ponieważ komputer jest uszkodzony, prosimy informować o potrzebie zachowania danych. Serwis ani producent nie odpowiadają za utratę danych z nośników które sprzedaje, mimo szczerych chęci nawet nowy dysk, pendrive lub inny nośnik danych może być uszkodzony fabrycznie, może się uszkodzić na gwarancji lub po jej zakończeniu. Gwarancja obejmuje tylko nośnik a nie dane na nim zawarte.
Czas wykonywania napraw:
Serwis nie gwarantuje terminów napraw, czas który określamy przy przyjęciu komputera jest orientacyjny, może się zmienić w zależności od sytuacji. Zmiany terminów napraw staramy się uzgadniać z klientem.
EXPRESS:
Jeżeli naprawa musi być wykonana w danym terminie poza kolejnością to cena za taką usługę musi być ustalona indywidualnie a serwis musi być POINFORMOWANY.
Przykładowe terminy:
50% napraw wykonujemy do 24h
naprawy wymagające zamówienia podzespołów z polski to średnio 2-3 dni
naprawy wymagające zamówienia podzespołów z UE 3-7 dni
naprawy wymagające zamówienia podzespołów z chin 15-60 dni (brak gwarancji dostarczenia)
reklamację wykonujemy do maksymalnie 14 dni lub po ustaleniach z klientem do 28 dni roboczych.
Sprzęt pozostawiony w serwisie:
Sprzęt pozostawiony w serwisie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia naprawy, zostaje zutylizowany.

Kraina Komputerów – serwis i naprawa komputerów Katowice

Ostatnia aktualizacja: .10.05.2020