Naprawa laptopów

Czyszczenie układów chłodzenia w laptopie

Naprawa laptopów

  • Naprawa: laptopów
  • Instalacja / Naprawa systemów operacyjnych (Windows, Linux, *BSD itp.)
  • Czyszczenie i konserwacja sprzętu, elementów termoprzewodzących (czyszczenie, wymiana past, termopadów, wentylatorów itp.)
  • Wymiana / Naprawa klawiatur, obudowy
  • Wymiana / Naprawa gniazd zasilających, audio, USB i inne
  • Naprawa kart graficznych

Naprawa chipsetów BGA

  • Wymiana / Naprawa płyt głównych, paneli sterujących,
  • Reballing układów BGA (mostki północne/południowe, układy graficzne, itp.) ,

Naprawa, aktualizacja oprogramowania

  • Usuwanie wirusów i niechcianego oprogramowania – adware, spyware
  • Konserwacja systemów operacyjnych (czyszczenie, optymalizacja i konfiguracja)
  • Instalacja / aktualizacja sterowników,
  • Instalacja i konfiguracja oprogramowania dodatkowego (programy antywirusowe, firewall, pakiety biurowe Office, kodeki, itp.)
Naprawa płyty głównej laptopa
Naprawa płyty głównej laptopa

Instalacja i konfiguracja urządzeń

  • Instalacja urządzeń peryferyjnych (drukarki, skanery itp.),
  • Instalacja i konfiguracja routera oraz innych urządzeń sieciowych,
  • Archiwizacja, zabezpieczenie, szyfrowanie danych,
  • Aktualizacja BIOS, firmware,
  • Odzyskiwanie utraconych danych,
  • Blokowanie dostępu dzieci do niedozwolonych treści,
  • Konfiguracja połączeń z urządzeniami zewnętrznymi np. telewizor, tablet, kino domowe,
  • Audyt informatyczny.

Modernizacja laptopów

  • Serwis, rozbudowa, modernizacja sprzętu ,
  • Projektowanie, instalacja, zarządzanie i administracja sieci komputerowych,
  • Wdrażanie projektów sieci przewodowej, bezprzewodowej, oraz połączenia VPN
  • Projektowanie i instalowanie serwerów opartych na rozwiązaniach Microsoft (partner Microsoft Small Business Specialist),
  • Doradztwo w zakresie doboru oprogramowania i sprzętu,
  • Nauka i szkolenie z zakresu obsługi sprzętu lub oprogramowania,
  • Kompleksowa obsługa informatyczna firm,
  • Profesjonalne ekspertyzy uszkodzonego sprzętu, np. w celu przedstawienia w firmie ubezpieczeniowej.

Usługi drobne

  • drobne usterki systemów operacyjnych (do 10 minut gratis dla stałych klientów)