Bardzo prosimy o przeczytanie tej strony zanim zdecydują się państwo przesłać do nasz myszkę lub inne urządzenie do naprawy. Ta strona pomoże państwu, samemu wycenić naprawę swojego urządzenia w naszym serwisie.
Czas naprawy: mimo że 99% napraw wykonujemy tego samego dnia, czas oczekiwania na naprawę zazwyczaj wynosi 3-5 dni roboczych. Jest to spowodowane koniecznością pogodzenia serwisu myszek z serwisem laptopów oraz zachowaniem kolejności przyjmowania sprzętu. Jeżeli potrzebujesz naprawić myszkę na wczoraj zapraszamy do zaznaczenia usługi express oraz oznaczyć paczkę na zewnątrz jako „EXPRESS”
!!! UWAGA !!!
SERWIS ZAMKNIĘTY
Myszki: Nie zależnie od modelu, producenta czy stopnia zaawansowania, bazowa cena naprawy w naszym serwisie wynosi 50zł. Do ceny bazowej doliczamy koszt wszystkich części i tu mamy listę elementów. Przykład: opłata bazowa 50zł + 2 styki = 70zł
styki standardowe – Omron D2F* – 10zł (cena za sztukę) domyślnie stosujemy styki Omron z gwarancją 20 milionów klików. Chcesz wiedzieć więcej na temat styków? Kliknij link.kabel – kabel USB uniwersalny 20zł – inne kable ?ślizgi – od 15złcoder scrolla – 10-30złoptyka bez sensora – 30złsensor – 100-200złfragment obudowy – 50złlistwa led/rgb – 50złodbiornik/baza – od 50zł nano, 100zł baza
Dla modeli Logitech G502 Hero (Lightspeed NIE), G700, G700s, G903, G Pro, Razer Ouroboros cena bazowa to 80zł ze względu na duży stopień skomplikowania konstrukcji. Szczególnie jeżeli chodzi o dostęp do styków, przycisków.
Nie wiesz co się stało? Jeżeli poniżej znajdziesz opis swojej usterki, jest duża szansa że będziemy w stanie pomóc.
dwa kliki przy jednym naciśnięciu (uszkodzony styk)brak możliwości przytrzymania przycisku (np. myszka upuszcza złapaną ikonę) – inaczej 2 klikklawisz nie działa (uszkodzony styk)trzeba mocno wcisnąć klawisz aby zareagował (uszkodzony styk)scroll działa nieregularnie lub wcalekomputer nie wykrywa myszkiodbiornik nie łączy się z myszkąmyszka się nie ładujemyszka jest mało precyzyjna lub skaczemyszka jest uszkodzona mechaniczniemyszka nie reaguje na ruch ale klawisze działają
Jakie myszki naprawiamy? Naprawiamy myszki które możemy naprawiać, ponieważ nie do każdej myszki mamy wszystkie części. Ważnym aspektem naprawy jest jej wartość, tak aby naprawa nie przekroczyła 1/2 wartości nowego sprzętu. Oczywiście rozumiemy co to jest sentyment lub pamięć mięśniowa przystosowana do tylko tej myszki, w takich przypadkach z góry pobieramy opłatę bazową.
Jakie modele naprawiamy?
- F
inalmouse – niezależnie od modelu, bardzo unikalne. Glorious Model O/O- wireless oraz Model D/D- – każdy modelLogitech Seria: G, Combo, Ergo, Hero (przykładowe: G903 Lightspeed, Hero , G703, G502 , G303, Proteus, G Pro, G600)Logitech Seria: M (wybrane modele: M570)Logitech Seria: MX (przykładowe: MX Anywhere 1/2, MX Performance gen.1/2/3, MX Master, MX Master 2S, MX Master 3 )Steelseries: Seria: Rival, Sensei (przykładowe: Rival 710, Rival 650, Rival 600, Rival 310, Sensei One)Razer Seria: Mamba, Naga, DeathAdder, Ouroboros (przykładowe: Mamba Chroma, Mamba Elite, Basilisk, DeathAdder V2, Naga Trinity)Zowie/Benq Seria: EC1-*, EC2-*, FK* , ZA* (przykładowe: Zowie EC2-B, Zowie FK1, Zowie ZA11)Roccat Seria: Leader, Kone, Kain, Tyon, Kova (przykładowe: Kona Aimo, Leader Roc)Corsair Seria: M, Scimitar, Dark Core, Glaiva (przykładowe: M65, Scimitar Pro, Glaiva Pro)ASUS Seria: ROG (przykładowe: ASUS ROG Spatha, Gladius II)oraz wiele innych
Jakich myszek NIE naprawiamy. Dlaczego jesteśmy takimi brzydalami że nie naprawiamy każdej myszki? Czasem naprawa się po prostu nie opłaca, czasem nie mamy do niej części, a jeszcze czasem autorskie rozwiązania techniczne producenta uniemożliwiają naprawę.
Microsoft – autorskie gumowe styki, autorskie sensor w niektórych modelach, brak możliwości programowania.Apple – dużo autorskich rozwiązań i brak części zamiennych a czasem brak możliwości rozbierania bez uszkodzenia.Mad Catz Cyborg R.A.T – masa wad fabrycznych, powtarzające się usterki, fatalne wykonanie, mocno przesadzone parametry.produkty firmy Razer z sensorem firmy Philips ( PLN 203*) łatwe do rozpoznania przez charakterystyczny żółty pryzmat w otworze sensora. Są to modele: Razer Mamba 2012 aka 3G, Mamba Chroma 5G, Naga 2012 aka 3G oraz 5G, Naga Elite. Problem polega na braku dostępności nowego sensora oraz jego dużej awaryjności. Jeżeli usterka nie dotyczy sensora np. uszkodzone styki bez problemu pomożemy. Jednak polecamy unikać tego modelu.modelu Razer Dimondback 3G/5G, 2014-2018 – często wyposażone w wadliwy sensors Philips PLN203* i występujące bardzo rzadko.w modelu Razer Basilisk v2 nie mamy możliwości wymiany optycznych styków, ponieważ nie są one dostępne.model Steelseries Rival 500/600 – brak styków CMI873101D01 wszystkie inne naprawy wykonujemy. Styki pod LPM i PPM wymieniamy.
Jak dostarczyć wam myszkę? – Myszkę można dostarczyć nam osobiście do naszej firmy: Kraina Komputerów lub przesłać ją kurierem, paczkomatem lub pocztą. Jeżeli wysyłają państwo myszkę do naszego serwisu prosimy o wypełnienie formularza. Prosimy w miarę kompletne zestawy: myszka, odbiornik/stacja, kabel ładujący. Tak aby sprzęt dało się naładować i sprawdzić.
Jaką dajecie gwarancję? – Dajemy gwarancję, że części użyte do naprawy takie jak styki, kable czy sensory pochodzą od producenta i nie są podróbką z aliexpress. Na nasze usługi dodatkowo dajemy 6 miesięcy pisemnej gwarancji. Jedyne o co klient musi się zatroszczyć to dostarczenie sprzętu do naszego serwisu.
Macie wszystkie części do każdego wymienionego modelu? – Niestety NIE, mało który producent oferuje coś takiego jak części zamienne, może poza ślizgami, odbiornikami czy bateriami. My swoje części zamienne pozyskujemy od producentów, którzy te części udostępniają, pozostałe części kupujemy od chińskich firm, które produkują elementy zamienne (głównie: kable, ślizgi, czasem ledy). Pozostałe części pozyskujemy przez „kanibalizm sprzętowy” z sprzętu kupionego przez nas. Im model popularniejszy tym większa szansa że daną część mamy.
Jakie myszki polecacie ? – Jeżeli nie chcesz często dostarczać nam myszki zapraszamy tutaj.