Naprawa myszek

Bardzo prosimy o przeczytanie tej strony zanim zdecydują się państwo przesłać do nasz myszkę lub inne urządzenie do naprawy. Ta strona pomoże państwu, samemu wycenić naprawę swojego urządzenia w naszym serwisie.

Czas naprawy: mimo że 99% napraw wykonujemy tego samego dnia, czas oczekiwania na naprawę zazwyczaj wynosi 3-5 dni roboczych. Jest to spowodowane koniecznością pogodzenia serwisu myszek z serwisem laptopów oraz zachowaniem kolejności przyjmowania sprzętu. Jeżeli potrzebujesz naprawić myszkę na wczoraj zapraszamy do zaznaczenia usługi express.

Wycena nie jest przeznaczona dla firm. Jeżeli jesteś firmą prosimy o kontakt. Promocyjna CENA na naprawy myszek nie obowiązuje dla FIRM.

Myszki: Nie zależnie od modelu, producenta czy stopnia zaawansowania, bazowa cena naprawy w naszym serwisie wynosi 50zł. Do ceny bazowej doliczamy koszt wszystkich części i tu mamy listę elementów. Przykład: opłata bazowa 50zł + 2 styki = 70zł (tylko dla osób prywatnych)

  • styki standardowe – Omron D2F* – 10zł (cena za sztukę) domyślnie stosujemy styki Omron z gwarancją 20 milionów klików. Chcesz wiedzieć więcej na temat styków? Kliknij link.
  • kabel – kabel USB uniwersalny 20zł – inne kable ?
  • ślizgi – od 15zł
  • coder scrolla – 10-30zł
  • optyka bez sensora – 30zł
  • sensor – 100-200zł
  • fragment obudowy – 50zł
  • listwa led/rgb – 50zł
  • odbiornik/baza – od 50zł nano, 100zł baza

Usługi dodatkowe:

  • czyszczenie myszki – w cenie bazowej
  • usługa express – w jeden dzień lub nawet kilka godzin +50%
  • czyszczenie po zalaniu – 50zł
  • czyszczenie układów optycznych – 20zł
  • wymiana/aktualizacja oprogramowania wew. myszki za pomocą przewodu USB – w cenie bazowej (o ile istnieje taka możliwość)
  • wymiana/aktualizacja oprogramowania wew. myszki JTAG,serial – 50zł
  • kalibrowanie sensorów w myszkach firmy Razer, Logitech, Steelseries, Zowie
  • wymiana sensora – w cenie bazowej (jeżeli sensor jest dostarczony przez klienta 50zł)
  • transport/wysyłka – dla klientów zdalnych oferujemy odsyłkę naprawionego sprzętu w cenie 14zł. (Kurier DPD lub Paczkomaty InPost)

Nie wiesz co się stało? Jeżeli poniżej znajdziesz opis swojej usterki, jest duża szansa że będziemy w stanie pomóc.

  • dwa kliki przy jednym naciśnięciu
  • brak możliwości przytrzymania przycisku (np. myszka upuszcza złapaną ikonę)
  • klawisz nie działa
  • trzeba mocno wcisnąć klawisz aby zareagował
  • scroll działa nieregularnie lub wcale
  • komputer nie wykrywa myszki
  • odbiornik nie łączy się z myszką
  • myszka się nie ładuje
  • myszka jest mało precyzyjna lub skacze
  • myszka jest uszkodzona mechanicznie
  • myszka nie reaguje na ruch ale klawisze działają

Jakie myszki naprawiamy? Naprawiamy myszki które możemy naprawiać, ponieważ nie do każdej myszki mamy wszystkie części. Ważnym aspektem naprawy jest jej wartość, tak aby naprawa nie przekroczyła 1/2 wartości nowego sprzętu. Oczywiście rozumiemy co to jest sentyment lub pamięć mięśniowa przystosowana do tylko tej myszki, w takich przypadkach z góry pobieramy opłatę bazową.

Jakie modele naprawiamy?

  • Finalmouse – niezależnie od modelu, bardzo unikalne.
  • Glorious Model O/O- oraz Model D – każdy model
  • Logitech Seria: G, Combo, Ergo, Hero (przykładowe: G903 Lightspeed, Hero , G703, G502 , G303, Proteus, G Pro, G600)
  • Logitech Seria: M (wybrane modele: M570)
  • Logitech Seria: MX (przykładowe: MX Anywhere 1/2, MX Performance gen.1/2/3, MX Master, MX Master 2S, MX Master 3 )
  • Steelseries: Seria: Rival, Sensei (przykładowe: Rival 710, Rival 650, Rival 600, Rival 310, Sensei One)
  • Razer Seria: Mamba, Naga, DeathAdder, Ouroboros (przykładowe: Mamba Chroma, Mamba Elite, Basilisk, DeathAdder V2, Naga Trinity)
  • Zowie/Benq Seria: EC1-*, EC2-*, FK* , ZA* (przykładowe: Zowie EC2-B, Zowie FK1, Zowie ZA11)
  • Roccat Seria: Leader, Kone, Kain, Tyon, Kova (przykładowe: Kona Aimo, Leader Roc)
  • Corsair Seria: M, Scimitar, Dark Core, Glaiva (przykładowe: M65, Scimitar Pro, Glaiva Pro)
  • ASUS Seria: ROG (przykładowe: ASUS ROG Spatha, Gladius II)
  • oraz wiele innych

Jakich myszek NIE naprawiamy. Dlaczego jesteśmy takimi brzydalami że nie naprawiamy każdej myszki? Czasem naprawa się po prostu nie opłaca, czasem nie mamy do niej części, a jeszcze czasem autorskie rozwiązania techniczne producenta uniemożliwiają naprawę.

  • Microsoft – autorskie gumowe styki, autorskie sensor w niektórych modelach, brak możliwości programowania.
  • Apple – dużo autorskich rozwiązań i brak części zamiennych a czasem brak możliwości rozbierania bez uszkodzenia.
  • Mad Catz Cyborg R.A.T – masa wad fabrycznych, powtarzające się usterki, fatalne wykonanie, mocno przesadzone parametry.
  • produkty firmy Razer z sensorem firmy Philips ( PLN 203*) łatwe do rozpoznania przez charakterystyczny żółty pryzmat w otworze sensora. Są to modele: Razer Mamba 2012 aka 3G, Mamba Chroma 5G, Naga 2012 aka 3G oraz 5G, Naga Elite. Problem polega na braku dostępności nowego sensora oraz jego dużej awaryjności. Jeżeli usterka nie dotyczy sensora np. uszkodzone styki bez problemu pomożemy. Jednak polecamy unikać tego modelu.
  • modelu Razer Dimondback 3G/5G, 2014-2018 – często wyposażone w wadliwy sensors Philips PLN203* i występujące bardzo rzadko.
  • w modelu Razer Basilisk v2 nie mamy możliwości wymiany optycznych styków, ponieważ nie są one dostępne.

Jak dostarczyć wam myszkę? – Myszkę można dostarczyć nam osobiście do naszej firmy: Kraina Komputerów lub przesłać ją kurierem, paczkomatem lub pocztą. Jeżeli wysyłają państwo myszkę do naszego serwisu prosimy o wypełnienie formularza. Prosimy w miarę kompletne zestawy: myszka, odbiornik/stacja, kabel ładujący. Tak aby sprzęt dało się naładować i sprawdzić.

Jaką dajecie gwarancję? – Dajemy gwarancję, że części użyte do naprawy takie jak styki, kable czy sensory pochodzą od producenta i nie są podróbką z aliexpress. Na nasze usługi dodatkowo dajemy od 6 do 12 miesięcy pisemnej gwarancji. Jedyne o co klient musi się zatroszczyć to dostarczenie sprzętu do naszego serwisu.

Macie wszystkie części do każdego wymienionego modelu? – Niestety NIE, mało który producent oferuje coś takiego jak części zamienne, może poza ślizgami, odbiornikami czy bateriami. My swoje części zamienne pozyskujemy od producentów, którzy te części udostępniają, pozostałe części kupujemy od chińskich firm, które produkują elementy zamienne (głównie: kable, ślizgi, czasem ledy). Pozostałe części pozyskujemy przez „kanibalizm sprzętowy” z sprzętu kupionego przez nas. Im model popularniejszy tym większa szansa że daną część mamy.

Jakie myszki polecacie ? – Jeżeli nie chcesz często dostarczać nam myszki zapraszamy tutaj.